o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

czwartek, 15 marca 2012

* Tell me about yourself Award

Zostałam zaproszona do pewnej "zabawy"...
Z tego co się dowiedziałam zasady są następujące:                    

NALEŻY:
  A.  umieścić u siebie link do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację
  B.   wkleić logo na swoim blogu
  C.   napisać o sobie w 7 zdaniach
  D.   nominować 10 osób.

Tak więc:
A. Do zabawy wciągnęła mnie AnaYo wobec czego wielkie podziękowania składam :)  i podlinkowuję stronkę

B. Logo ma się tak:


C. Moje 'uzewnętrznienia' jakie przyszły mi na gorąco do głowy to:
1.
uwielbiam
gromadzić różne drobiazgi, zwane potocznie duperelami, dla których wymyślam  dziwaczne przeznaczenia; zasadniczo hołduję stwierdzeniu, iż "wszystko kiedyś się może przydać, ponieważ z wszystkiego da się zrobić coś ciekawego";
2.   
w związku z powyższym, moim marzeniem jest mieć swoją własną 'pracownię', tj. miejsce gdzie  mogłabym gromadzić rózne różności, no i bałaganić oczywiście :)
3.  
nie lubię rozmawiania o "niczym"
4. 
wadą, która mnie najbardziej irytuje jest to, że często zaczynam coś robić i nie kończę; a to często dlatego, że wydaje mi się, iż zawsze można coś zrobić lepiej, i że to co wykonałam, nie jest wystarczająco doskonałe (na szczęście prowadzenie bloga trochę mnie zmobilizowało do otworzenia się i pokazania tego co mam, nawet jeśli wymaga to poprawek :)
5.   
zaletą, która ułatwia mi życie jest  komunikatywność
6.  
z moich słabości... wybrałam słabość do słodyczy... nie ma takiego jedzenia, które nasyciło by mnie na tyle, abym zrezygnowała z deseru :)
7.  
najbardziej irytuje mnie głupota ludzka

D. ... i tu mam największy problem, ponieważ z braku czasu na surfowanie, nie uczestniczę w społeczności blogowej na tyle, aby mieć szerokie grono znajomych. Nie chciałabym też nominować 'ot tak'. Wobec tego wybrałam kilka osób, których prace wywołują u mnie radość z oglądania i motywują do twórczej pracy:

1. Shayneen (pierwszy oglądany przeze mnie blog; prace Małgosi powaliły mnie na kolana)
2. Marysza (nie mogę wyjść z podziwu nad pomysłowością i precyzyją wykonania)
3. Niebieski igielnik (za estetykę)
4. Złota pszczoła (za smak i gust )
5. Skrawki wolnego czasu (za przyjemność podpatrywania)
6. Pan Pepe (za pomysłowość)
7. Lucyferkiem (za trud zebrania wszystkiego "do kupy" :)

i na tym poprzestanę.

7ka to moja szczęśliwa liczba (zaraz po 13stce :) więc i niech tak zostanie
(z góry przepraszam za złamanie zasad zabawy :)

4 komentarze:

  1. Jest mi niezwykle miło! Bardzo pięknie dziękuję Ci m@rto za takie wspaniałe wyróżnienie!!!
    Proszę Cię jednak o wybaczenie i wyrozumiałość - nie biorę udziału w blogowych zabawach... mam jednak nadzieję, że nie sprawię Ci przykrości, bo nie jest to absolutnie moją intencją. No i że nie przestaniesz do mnie zaglądać :)
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam trochę wiosennego słoneczka, które dziś u mnie od rana świeci ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na pewno nie przestanę zaglądać :) zbyt dużo by mnie ominęło :)

      Usuń
  2. Serdecznie dziękuję i już w niedzielę opublikuję odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. oby Twoja pomysłowość nigdy nie miała końca ,
    no i oczywiście chęci nie opuściły:-)

    OdpowiedzUsuń